Funktioner i FSK Orientering:
I forbindelse med FSK Orienterings målsætning, søges der et antal medlemmer, der ønsker at lave et stykke arbejde for FSK Orientering.
Opgaverne strækker sig lige fra en plads i bestyrelsen (vælges på årsmødet) til at passe på standeren eller klubteltet.
Nogle af de foreslåede ting er bedst egnede til en enkelt person, andre for en gruppe. I kan selv være med til at præge opgaverne ved at melde jer til en af de foreslåede, eller ved at melde jer til noget helt andet. For at vise at vi alle mener det seriøst kan I sagtens få en flot titel som Webmaster, Sportsdirektør, Træner eller lignende.
Et antal af opgaverne bliver allerede løst, så det er bare med at komme på banen inden jeres ønskejob bliver taget af en anden.

Funktioner i FSK Orientering.

Hvis du synes der er noget du brænder for at lave, så mail til klubbens mailadresse.
Visionsudvalget.