Startlister:
Jeg ved ikke hvor stort et arbejde det er at få startlister på nettet. Listerne skal vel laves alligevel, bare uden tider. Startlisten er en bekræftelse på, at man er tilmeldt. Om man skal starte efter tiden på en startliste eller efter put&run i løbet af fx ½ time synes jeg er lige meget.

Klasser:
Jeg synes det er forkert at bruge samme poster til svære og mellemsvære (undtagen hvor de svære baner har mellemsvære poster). Vi skræmmer løberne på de mellemsvære baner væk, hvis de skal løbe svære baner.

Klubmesterskab:

Jeg har aldrig deltaget i klubmesterskabet (jeg har ofte lavet baner eller andet). Hvis det trænger til en fornyelse, kan forslaget om at lade flere løb indgå være en god ide. Fx. klubløbene og divisionsmatcherne, og så evt. jagtstart i det sidste løb. Allerød OK er åben for at arrangere løb så der kan afvikles jagtstart.

Erik Sørensen Allerød OK og Nordea: