Jeg er enig med Ivan i at antallet af baner bør begrænses, så vi kan opnå et fornuftigt antal startende på hver bane. Umiddelbart synes jeg bedst om startlister, og kan egentlig ikke forstå hvorfor dette skulle være et problem - det næste kunne så være løb UDEN SI-enheder!!! Følelsen af konkurrence skulle gerne opretholdes….

Jeg foreslår følgende baner:
        HA
        D/H B
        DA
        Børn/Beg

Med lidt snilde fra banelægger er det muligt at lave DA som en forkortet HA, og ligeledes med D50 og H50. I bund og grund skal der laves fire gode baner - det kan alle overkomme! Distancen kan diskuteres, det gælder jo om at tilfredsstille så mange som muligt.

Jeg synes at et handicapsystem og en gennemgående konkurrence om klubmester-titlen lyder fint. Jeg ved at HSOK har deres SNEGL og SKILPADDE til stor morskab for alle. Jeg synes tiden er gået lidt fra holdkonkurrencen, men den kunne måske blive mere spændende med færre baner???

Det vigtigste i forbindelse med interne løb er dog planlægning, således at arrangørerne har god tid og medlemmerne kan få reserveret dagen.

MVH

Per, Nordea