Medlemmerne har ordet:
Hvor skal FSK Orientering hen?
Jeg syntes det er vigtigt at bibeholde konkurrence-præget for de interne løb, hvilket går tabt med put&run og "underlige" handicap-systemer.

Som de øvrige kommentarer mener jeg også, at det er vigtig at afdelingerne kan langstidplanlægge.

Man kunne vel forestille at der laves en "fast" rotationsliste for arrangørerne gældende for en 2-3 års periode, hvor de enkelte firmaer påtager sig et antal løb som matcher kapacitetet (typisk afhængig af antal aktive medlemmer).

Jeg har ikke overblik over antal af medlemmer i de enkelte firmaer, men for min klub Pallas med 4 aktive medlemmer ville et løb hvert andet år være meget rimeligt.
Vi vil så forsøge at trække på ressource til f.eks. banelægning hos FIF Hillerød, der ville kunne bruge banerne til interne træningsløb.

Carsten Stenberg