Enig med Carsten i at vi ikke skal udvande konkurrencen med handicaps.

Baner kan begrænses til begynder, let, ml.svær, og 3 svære (4-6-8?)- så skal der bare findes passende længder. Vores eksisterende klasser, som jeg mener er vigtigt vi bibeholder aht konkurrencemomentet,  skal så puttes på disse baner. Dermed er vi nede på 6 baner ift. nuværende 8. Der må ikke gåes på kompromis med kravene til banelægningen,  da vi netop dermed får nogle hverken eller baner (eksempelvis for lette svære baner og for svære ml.svære baner).

SI enheder bør bibeholdes da det er en stor del af eftersnakken (stræktider).

Vi kan have en rullende terminskalender for 2 år - kan ikke se vi kan planlægge længere ud i tiden.

Jeg er tilhænger af et pointsystem til "årets løber, foreningsmester" eller hvad det nu skal hedde, baseret på eksp. 5 ud af 7 løb (4 klubløb og 3 div. matcher)

Venlig hilsen/Best regards

Kurt Thuesen, Nordea