Alle de ideer, jeg har sendt til Ole er forslag, der kan gøre det lettere for klubløbsarrangører, da de har været svære at skaffe.

Da jeg ikke kommer til mødet vil jeg gerne komme med lidt input omkring mit forslag om startliste og put & run.
Hvis det er svært at skaffe arrangører, der kan håndtere SI-programmet, kan der laves en light-udgave, hvor man kun benytter startboks, SI-poster, mål-post samt stræktidsprinter.
Man udskriver 2 strimler, een til beregning og een til løberen, herved kan eftersnakken stadig foregå som idag, ja endog bedre, da alle tider står på strimlen. Beregningen kan så foregå på håndskrevne lister eller med excel. Hvis man så kun kontrollerer vinderne for korrekte klip, kan beregningen overståes hurtigt, og med få personer.
Der skal selvfølgelig stadig offentliggøres startliste med klasser.

Hilsen Ivan