Brugbart dokument med perspektiv for fremtiden i FSK Orientering

Tom tilbyder:

-        at foretage et skrift eller måske nærmere flere skrift, hvori FSK Orienterings løbende historie, såsom 1) FSK Orienterings deltagelse i divisionsturneringen, 2) FSK Orienterings deltagelse i påskeløbene, 3) FSK Orienterings deltagelse i Höst Open , 4) FSK Orientering i Udlandet og sikkert andre historier.

Vil dette have interesse ??

Historierne vil løbende blive opdateret på hjemmesiden.

-        at være personen, der har med børn og unge i FSK Orientering, og være den, der ved hjælp af www.o-service e-mail databasen motivere og udsender indbydelser til B & U kurser og B & U sommerlejre og andre børn og unge tiltag til gavn for klubben.

-        at være medlemsadministrator blandt 3 - 4 FSK medlemmer med klubadministrator pass word og mandat, der løbende med ansvar over for klubben og andre i FSK Orientering løbende ajour fører medlemsdatabasen og databasen i www.o-service.

-        at være deltager blandt min. 3 medlemmer i FSK Orientering i den årlige i marts måned korrekte opdatering af databasen i www.o-service med henblik på korrekt indberetning til Dansk Orienterings-Forbund.
        Deltagelsen er betinget i, at jeg igennem året har haft fuldt mandat til løbende opdatering af www.o-service i henhold til ovenstående.

-        at være deltager blandt 3 - 4 FSK medlemmer (klubadministratorer), der sammenstiller firma klubbernes medlemsindberetning for 2010 med databasen i o-service.
        På trods af en meget sen indberetning (august 2010) er der endnu ikke foretaget en sammenstilling med o-service, hvilket løbende burde foretages.
        Jeg ved godt, at det rimeligt nok først er væsentligt interessant i marts måned, men hvorfor vente til sidste øjeblik.
        En sammenstilling bør foretages snarest efter medlemsklubbernes indberetning.

-        at foretage reklame, specifikt målrettede e-mail spots, markedsføring ved hjælp af e-mail databasen i forbindelse med divisionsmatcher, interne o-løb i regi af FSK Orientering m.v.
        E-mail udsendelser til klubformændene virker ikke. De kommer ofte ikke videre.

Nedenstående er betinget af, at der klart og utvetydigt er tilkendegivet organisationsforandringer i FSK Orientering.

-        at være medarrangør i f. eks. et internt FSK Orienterings arrangement, hvor f. eks. LTFU Orientering er arrangør af f. eks. Efterårets klubløb.