ÅRETS VIGTIGSTE LØB - DIVISIONSMATCHEN 26. SEPTEMBER 2010

Til medlemmerne:
Få jer nu tilmeldt til løbet, så vi kan stille et stærkt hold!
Lad os kæmpe sammen for at fastholde vores placering i 3. division.
Lad os vise de andre klubber, at selvom vi er en hygge-klub, der lige har gennemgået en ikke-uproblematisk sammenlægning, så kan vi altså også gøre os gældende rent sportsligt.
Vi har gjort det før - overrasket de øvrige o-klubber - lad os gøre det igen.
Det kræver, at vi alle møder op og bakker op om opgaven.

Til bestyrelsen (udvalget):
Ja, så er jeg her igen.
At fastholde vores plads i 3. division kræver også, at vi sætter det rigtige hold.
Jeg synes, det er prisværdigt at Frank og Elisa påtager sig den vigtige opgave - at pusle tilmeldingerne til divisionsmatchen sammen til det absolut stærkeste hold.
Jeg sætter dog spørgsmålstegn ved, om I har det nødvendige kendskab til de tidligere KFIU-løbere og til alle konkurrenterne.
Både Karl Aage og Tom har tidligere brugt rigtig megen tid på at analysere i egne og i modstandernes rækker - med fantastisk resultat. Vi løber trods alt i 3. division.
Jeg håber ikke, at denne indsats og viden går til spilde.
Træk dog på de kompetencer, der er i klubben.

At være i bestyrelsen betyder jo ikke nødvendigvis, at I skal gøre arbejdet.
Efter min mening gælder det om at uddelegere opgaverne til de personer, der har kompetencerne og lysten til opgaven.
Giv dog noget af ansvaret fra Jer. Lad nogle flere få adgang til O-service og lad nogle flere deltage i opgaverne.
Jeg er overbevist om, at en del gerne vil hjælpe, når bare de bliver spurgt og får den nødvendige handlefrihed.

Jeg håber på flere løb i 3. division!
Gitte Gefke Hansen
Nordea